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“At The Center of it All”, nuovo aggiornamento dei contenuti per “The Pegasus Expedition”


Fulqrum Publishing e Kalla Gameworks annunciano oggi At the Center of it All  , il secondo importante aggiornamento dei contenuti per il titolo di grande strategia fantascientifico The Pegasus Expedition è ora disponibile su Steam , GOG .com e Epic Games Store .

L’aggiornamento introduce un nuovo e intenso scenario – Al centro di tutto – al titolo Starfaring Early Access; offrendo una svolta galattica al gameplay 4X in cui i giocatori devono correre contro il tempo per occupare tutte le colonie della galassia.

Invece di un solo sistema stellare, lo scenario avvia i giocatori con un vasto territorio di controllo, che circonda il centro della galassia, tuttavia la reputazione del giocatore diminuirà dopo ogni turno, quindi dovranno agire in fretta per evitare una guerra totale con ogni altra fazione.

Oltre al nuovo scenario, l’aggiornamento dei contenuti introduce anche una serie di modifiche alla qualità della vita e correzioni al gioco. Un elenco completo delle modifiche è disponibile di seguito direttamente dagli sviluppatori.

Changes:

  • Added a New Scenario, “At the Center of it All” to the game
  • The Happiness system has been updated
  • Hazardous star systems have been added to the map
  • Deep Space Telescope now reveals all Colonies in the Galaxy
  • Added a fail state if the Galaxy doesn’t have enough colonies left (due to the player detonating them) for the player to finish the main campaign
  • Added permanent space debris clouds to where units have been destroyed in combat
  • Spacebar now pauses combat
  • Re-selecting language now asks if the game may be shut down immediately
  • Added better support for different screen aspect ratios
  • Battlegroups in combat now display the plan they are following
  • Video tutorials have been updated

Fixes:

  • Fixed a bug where the Tamanin star system Hur would remain “safe zoned” from other factions even after end of the side quest
  • Fixed a bug where an operative could sabotage non-existent fleet
  • Ankhorum side story had a bug where some dialogue options could to lead to unintended encounters
  • Difficulty options would not apply to fleets received from other factions
  • Governor traits would not always be correctly visible
  • Tutorials could come up in scenarios as well, this has been prevented
  • Anabah could sometimes remain Colonizable even after a certain destructive event



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